Samenwerking met de knvb

 

CALVÉ PINDAKAAS EN KNVB SCOREN SAMEN

Calvé Pindakaas en de KNVB hebben de handen structureel ineengeslagen. Met een succesvolle reclamecampagne tijdens de zomer van 2018 met een jonge Lieke Martens in de hoofdrol werd de basis gelegd omtrent het vrouwenvoetbal. Een samenwerking op lange termijn ter ondersteuning van ‘onze’ OranjeLeeuwinnen kon daarna niet uitblijven.

Het begon met Lieke Martens…

Het inmiddels iconische Calvé reclamespotje met voetbalheldin Lieke Martens ging viral en werd tweede in de Gouden Loeki-verkiezing. Het geheim achter het succes? Het gaat om dromen najagen, moed, dapperheid en doorzetten. Calvé Pindakaas en partner KNVB blijken een bijzondere liefde te delen, namelijk de liefde om kinderen met grote dromen te inspireren. Kinderen die lijken op de kleine Lieke Martens uit de reclame, die groot zijn gebracht met een boterham Calvé Pindakaas. 

Dromen van het WK Voetbal

In de aanloop naar het WK Vrouwenvoetbal 2019 in Frankrijk zette Calvé en de KNVB zich in om alle kinderen met kleine en grote dromen te inspireren. “We weten dat er heel veel jonge voetballertjes zijn die dromen van een positie in het Nederlands elftal”, zei Janina der Drift, Marketing Manager bij Calvé Pindakaas. De Oranjeleeuwinnen behaalden zelfs de WK-finale, een droom voor iedere voetbalster!

Kracht, toewijding en doorzettingsvermogen dragen bij aan het waarmaken van dromen. Met Nederlands meest geliefde pindakaas biedt Calvé tevens de ultieme brandstof om (bijna!) elke droom uit te laten komen. Maar een basisplek? Die kan niemand garanderen. Wel weten Calvé en de KNVB op geheel eigen wijze kinderen dichter bij de OranjeLeeuwinnen te brengen. Ze trapten 2019 af met een zoektocht naar ballenmeiden en -jongens voor de oefenwedstrijden van ‘ons’ team. Lees hier alles over deze bijzondere selectiedag en interland wedstrijden.

De leeuwinnen academy

In de meivakantie van 2020 hebben Calvé Pindakaas en de Oranjeleeuwinnen zich ingezet om jong & oud met kleine en grote dromen te inspireren. Iedere dag kwamen er toffe uitdagingen van 12 OranjeLeeuwinnen online. Benieuwd? Bekijk alle oefeningen op ons Instagram-kanaal of Facebook. 

ballen meisjes en- jongens

Ook dit jaar zoekt Calvé ballenmeisjes en -jongens die de dag van hun leven zullen hebben bij 1 van de wedstrijden van de Oranjeleeuwinnen. Voor meer informatie, klik op de onderstaande button.

Samen supporter van vrouwenvoetbal

Jean-Paul Decossaux, directeur commercie bij de KNVB: “We zijn blij en trots dat Calvé zich structureel gaat verbinden aan het vrouwenvoetbal en de OranjeLeeuwinnen. Na de succesvolle commercial met Lieke Martens is dit een mooie vervolgstap om het Nederlands elftal in aanloop naar Frankrijk en het vrouwenvoetbal in het algemeen weer een stap verder te brengen.”

 

Meld je ook aan voor onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van acties en nieuwe producten!